background left background right

Nápověda

Balíček Voyo od O2


Jak si mohu aktivovat Voyo přes O2?

Přístup k Voyo získáte tak, že si k Vašemu stávajícímu tarifu O2 TV dokoupíte balíček Voyo, případně si pořídíte jeden z tarifů O2 TV, který už balíček Voyo obsahuje.
To můžete provést prostřednictvím aplikace Moje O2, na webu O2, zákaznické lince i ve značkových prodejnách O2.
Po provedení objednávky balíčku Voyo Vám O2 zašle aktivační kód (prostřednictvím SMS nebo e-mailu).
Kód pak můžete uplatnit na našich stránkách – ZDE.


Jak mohu aktivační kód použít?

1. Na stránce voyo.nova.cz/aktivace-kuponu v části Máte kupón? do volného políčka Uplatnit kupón napište aktivační kód, který jste obdrželi e-mailem nebo SMS.

2. Dále vyplňte registrační informace (e-mailovou adresu a heslo). Tyto údaje budete poté používat pro přihlášení do Voyo.

3. Zaškrtněte souhlasy související s využíváním Voyo a klikněte na tlačítko Registrovat.

4. A je to! Vytvořili jste Váš uživatelský účet, Voyo je aktivní a můžete se začít dívat!

Pokud již účet na Voyo máte, přihlaste se do něj a kód uplatněte stejným způsobem.


Co když už Voyo předplatné platím jiným způsobem?

V případě, že si chcete zakoupit balíček Voyo u O2 a aktivovat předplatné Voyo pomocí kódu, nemůžete mít na Vašem Voyo účtu žádné aktivní (běžící) předplatné.
Jestliže na Vašem Voyo účtu již předplatné máte, je třeba zrušit platbu pro následující období (pokud ji máte nastavenou) a počkat do skončení platnosti aktuálního předplatného.
Následně si můžete předplatné aktivovat pomocí kódu od O2.

 

Jako mohu balíček Voyo u O2 zrušit?

Pokud se rozhodnete balíček Voyo od O2 dále nevyužívat, můžete jej zrušit v aplikaci MojeO2 nebo na webu moje.o2.cz.
Jestliže se budete chtít následně k předplatnému Voyo přes O2 vrátit, stačí si balíček Voyo opět objednat v Moje O2.
Více informací najdete v MojeO2, na o2.cz/podpora, případně na tel. 800 02 02 02.

 

Jak bude probíhat platba za balíček Voyo?

Platba za balíček Voyo bude zahrnuta do Vašeho vyúčtování za služby O2. Informace týkající se vyúčtování (včetně jednotlivých faktur) a předplaceného období naleznete v MojeO2, na o2.cz/podpora, případně na tel. 800 02 02 02.



Nenašli jste, odpověď na Vaši otázku?

Pokud máte další dotazy k Voyo, anebo potřebujete poradit, napište nám prostřednictvím kontaktního formuláře.