background left background right

Nefunguje mi přehrávání na TV

Pro bezproblémové sledování Voyo na TV, je třeba mít nainstalovanou aplikaci Voyo a aktualizovaný software/firmware. Přehrávání prostřednictvím internetového prohlížeče na TV nedoporučujeme.

- Ověřte si, že používáte k přehrávání aplikaci určenou pro Smart TV a že je Vaše zařízení podporováno.

- Zkontrolujte internetové připojení. Pokud používáte připojení přes wifi, zkuste zařízení připojit k internetu přes kabel.

- Zkontrolujte aktualizace softwaru/firmwaru Vaší TV. S aktualizací systému Vaší TV může být nabídnuta i nová verze aplikace Voyo. Návod na aktualizaci systému Vaší TV, najdete ZDE.

- Proveďte restart TV a internetového připojení. Vypněte televizor a router (modem) a odpojte je alespoň na 5 minut z elektrické sítě. Tímto krokem se z paměti zařízení vymažou stará data a případné chyby.

- Pokud to Vaše zařízení umožňuje, zkuste aplikaci odinstalovat a poté provést novou instalaci.

Pokud potíže přetrvávají, napište nám.