Jak funguje platba předplatného Voyo?
Při úhradě prostřednictvím platební karty (Adyen)?
Předplatné Voyo hrazené prostřednictvím platební karty (Adyen) je nastaveno na 30 dní a s jeho aktivací je vždy zadána opakovaná platba.
Ke strhnutí další platby dochází tedy automaticky, a to v momentě vypršení aktuálně předplaceného období.
Jestliže se platba nezdaří, pokusíme se o její provedení znovu ještě dvakrát, a to 24 hodin po vypršení předplaceného období a 5. den po vypršení předplaceného období.
Pokud se platbu povede úspěšně provést nejpozději 5. den po skončení předchozího předplaceného období, můžete dále nerušeně sledovat vaše oblíbené pořady. Začátek nového předplatného automaticky navazuje na konec posledního předplaceného období.
V případě, že se platbu nepodaří automaticky provést 5 dní po vypršení předplaceného období, proběhne ještě několik automatických pokusů o provedení platby, které realizuje přímo sama platební brána. Počet a frekvenci těchto pokusů stanovuje platební brána Adyen.
V tomto období není již není možné Voyo sledovat. Na další pokusy o platbu ale nemusíte čekat, stačí je zrušit a následně provést aktivaci nového předplatného (v části Moje předplatné). Při úspěšné platbě je sledování Voyo zpřístupněno a dojde k nastavení nového 30denního předplatného s automatickým opakováním.
Předplatné Voyo je vždy hrazeno na 30 dní, při neúspěšné platbě tedy nevzniká žádný dluh.
Při úhradě prostřednictvím platební metody nastavené v rámci Apple ID?
Předplatné Voyo hrazené přes Apple ID je nastaveno na jeden měsíc a s jeho aktivací je vždy zadána opakovaná platba.
Předplatné Voyo hrazené přes Apple ID se tedy strhne automaticky ještě před začátkem dalšího předplaceného období (nejdříve 24 hodin předem).
Pokud se nepodaří platbu provést, dojde ke zrušení Voyo předplatného. Nicméně jelikož platba probíhá v prostředí Apple, pokusy o její úspěšné provedení budou několikrát opakovány, dle podmínek Apple.
Předplatné Voyo je vždy hrazeno na následující měsíc, při neúspěšné platbě tedy nevzniká žádný dluh.
Při úhradě prostřednictvím platební karty (GoPay)?
Předplatné Voyo hrazené prostřednictvím platební karty (GoPay) je nastaveno na 30 dní a s jeho aktivací je vždy zadána opakovaná platba.
Ke strhnutí další platby dochází tedy automaticky, a to v momentě vypršení aktuálně předplaceného období.
Jestliže se platba nezdaří, pokusíme se o její provedení znovu ještě třikrát, a to 24 hodin po vypršení předplaceného období, 5. den a poté 10.den po vypršení předplaceného období.
Pokud se platbu povede úspěšně provést nejpozději 5. den po skončení předchozího předplaceného období, můžete dále nerušeně sledovat vaše oblíbené pořady. Začátek nového předplatného automaticky navazuje na konec posledního předplaceného období.
V případě, že se platbu nepodaří automaticky provést 5 dní po vypršení předplaceného období, naplánujeme ještě poslední pokus, který proběhne za dalších 5 dní. V tomto období není již není možné Voyo sledovat. Na poslední pokus o platbu ale nemusíte čekat, stačí jej zrušit a následně provést aktivaci nového předplatného (v části Moje předplatné). Při úspěšné platbě je sledování Voyo zpřístupněno a dojde k nastavení nového 30denního předplatného s automatickým opakováním.
Předplatné Voyo je vždy hrazeno na 30 dní, při neúspěšné platbě tedy nevzniká žádný dluh.