background left background right

Kupóny Voyo

Nyní je možné zakoupit kupóny Voyo v pobočkách Tipsport a Chance, dále také ve většině prodejen Billa a Penny, provozovnách Geco a v partnerské síti společnosti Givery

Dále je možné kupóny zakoupit na www.givery.cz a www.herni-kupony.cz. Online nákup na uvedených stránkách nabízí různé varianty pro platbu i doručení kupónu.

Přehledný souhrn všech našich současných partnerů, kde můžete zakoupit kupóny Voyo najdete zdevoyo.nova.cz/lp-kupony

Jak použít kupón, jestliže ještě nemáte registrovaný Voyo účet?

  1. Jděte na https://voyo.nova.cz/ a klikněte vpravo nahoře na Registrovat.
  2. Na následující stránce vyberte Voyo předplatné. Níže se Vám zobrazí část Máte kupón?. Do volného políčka Uplatnit kupón napište kód z kupónu.
  3. Vyplňte registrační údaje (e-mailovou adresu a heslo).
  4. Následně stačí pouze zaškrtnout potřebné souhlasy a vše potvrdit kliknutím na Registrovat.
  5. Poté dojde k vytvoření uživatelského účtu se zvolenou mailovou adresou a k aktivaci předplatného na dané období.

Jak použít kupón, jestliže už máte registrovaný Voyo účet? 

  1. Jděte na https://voyo.nova.cz/. Klikněte na Přihlášení a na následující stránce zadejte přihlašovací údaje (e-mail a heslo).
  2. V pravém horním rohu najdete ikonu uživatele (panáček), ťukněte na ni a zvolte Aktivace kuponu. Poté už jen zadejte kód z kupónu a vše potvrďte.

Upozorňujeme, že pokud je registrace uživatelského účtu provedena v aplikaci na zařízení s operačním systémem iOS / tvOS, není možné použít kupón pro aktivaci předplatného. Tato registrace umožňuje platbu pouze prostřednictvím Apple ID. Na účtu zaregistrovaném v prostředí Apple není možné aktivovat a ani následně hradit předplatné prostřednictvím kupónu či jiného platebního kanálu.

Pokud máte předplatné na vašem Voyo účtu nyní aktivováno, můžete i tak kupón použít, prodloužíte tím stávající období.

Kupóny je možné uplatnit po dobu 12 měsíců od jejich zakoupení, pokud není uvedeno jinak. 

Jestliže se vám kupón nedaří uplatnit, doporučujeme nejprve zkontrolovat, zda zadáváte kód z kupónu ve správném formátu, bez mezer a speciálních znaků (pomlčky, podtržítka, hvězdičky atd.).

V případě přetrvávajících potíží nás můžete kontaktovat na voyo@nova.cz.