Abychom Vám zajistili lepší uživatelský komfort a přizpůsobili naše služby Vašim potřebám, ukládá TV Nova na Vašem počítači, tabletu nebo chytrém telefonu soubory cookie, a to především pro uchování Vašeho uživatelského nastavení, poskytování obsahu na míru, pořizování anonymních statistik a cílení obchodních sdělení. Některé získané informace TV Nova sdílí s jinými společnostmi (anonymní statistiky). Některé informace jsou i přímo zpracovávány dalšími společnostmi (personalizace zobrazované reklamy) bez zásahu TV Nova.
Podrobnosti o zpracování cookies najdete zde.
 
 
 
 
 
 
 
 

Nejčastěji kladené otázky

Na kolika zařízeních mohu používat své předplatné Voyo?

Váš uživatelský účet můžete v rámci 1 předplatného registrovat až na pěti počítačích (PC, Mac, notebook). U připojených zařízení, jakými jsou Smart TV, iOS, Android a Windows zařízení, je možné registrovat pouze dvě zařízení stejného typu (př. 2 TV, 2 tablety, apod).

Registrovaná zařízení ovšem není možné využívat současně, tedy přehrávat obsah souběžně.

Při pokusu o souběžné přehrávání titulu Vás systém na sledování na jiném zařízení upozorní. Na PC hláškou „Voyo není možné sledovat na více zařízeních současně“, na TV „Chyba Access _error_45“.

Úpravu registrovaných zařízení můžete provést v uživatelském profilu.


V případě, že přihlašujete 6.zařízení, zobrazí se Vám tato informace:

Upozorňujeme, že počet provedených změn v registracích zařízení (odhlášení jednoho zařízení a registraci nového) na jednom účtu za měsíc je omezen. Po vyčerpání limitu nebude dočasně možné změny registrací zařízení na vašem účtu provádět.


Poznámka: Jako samostatná zařízení se projevují i dva (či více) webových prohlížečů používaných na jednom PC (Mac). Doporučujeme proto používat pokud možno vždy jen jeden prohlížeč na jednom PC.