Pro funkčnost VOYO je třeba ve vašem prohlížeči ukládat a číst soubory cookie.
Použitím služby vyjadřujete souhlas s využitím cookies.
 
 
 
 
 
 
 
 

Nejčastěji kladené otázky

Odstraňování závad při přehrávání videa

Mám rychlé připojení k internetu, a přesto se mi videa nepřehrávají plynule. Kde je chyba?

Pokud jste si jisti tím, že rychlost vašeho připojení je vyšší než 4 Mb/s, a přesto máte problémy s přehráváním videí, je pravděpodobné, že váš poskytovatel internetu může používat takzvanou agregaci. Agregace se obvykle uvádí ve tvaru 1 : N, kde N značí další počet počítačů, se kterými linku pro připojení k internetu sdílíte. Má-li tedy například vaše připojení rychlost jeden megabit za vteřinu a agregaci 1 : 10, může se stát, že při maximálním využití linky získáte pouhou desetinu rychlosti, tedy 0,1 megabitu za vteřinu. To pak negativně ovlivní kvalitu přehrávání videí. Dalším důležitým parametrem je stabilita připojení. Pokud není připojení dostatečně kvalitní, dochází ke ztrátě tzv. packetů. To se pak negativně projevuje na době odezvy. Průměrná doba odezvy by neměla být větší než 80 ms a neměl by být velký rozdíl mezi jejím minimem a maximem. Pokud je tento rozdíl větší (například minimum 20 ms a maximum 100 ms), dochází pravděpodobně ke ztrátě packetů, a to může nepříznivě ovlivnit plynulost přehrávání. Dobu odezvy si můžete otestovat ZDE. Dále můžete zkusit nastavit neomezenou velikost úložiště pro Adobe Flash player (pravým tlačítkem myši na přehrávač videa >> položka Settings >> třetí karta s ikonou složky >> táhlo posunout zcela doprava >> ukončit tlačítkem Close).

Chci si přehrát video a zobrazí se informace, že nejsem v ČR, ačkoliv já v ČR jsem. Co mám v tomto případě dělat?

Pokud se nacházíte na území ČR, a přesto vás naše služba upozorňuje, že to tak není, kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář a my se pokusíme s vámi daný problém vyřešit. Do e-mailu je nutné napsat, v jakém městě se nacházíte, název vašeho poskytovatele internetu a také druh připojení (ADSL, mobilní internet ad.).

Co mám dělat v případě přerušení připojení k internetu při přehrávání videa?

Stačí v prohlížeči obnovit stránku s přehrávaným titulem (na PC - tlačítkem F5).

Nejde mi přehrát film. Co mám dělat?

Jaké technologie Voyo využívá?

Služba VOYO využívá pro přehrávání videí s chráněným obsahem (DRM) platformu Widevine zabudovanou v přehrávači Adobe Flash Player a v prohlížečích Mozilla Firefox a Google Chrome. V některých případech může docházet k problémům spojeným právě s těmito technologiemi, kdy se video nepodaří spustit.

Smazat Cookies v prohlížeči

Mazání cookies se provádí vždy přímo v možnostech nastavení prohlížeče, ve kterém k problému došlo. Ve všech prohlížečích je nabídka pro smazání těchto souborů dostupná pomocí klávesové zkratky Ctrl+Shift+Delete.

Mozilla Firefox
Cookies - Firefox

Internet Explorer
Cookies - Chrome

Chrome
Cookies - Internet Explorer

Zvětšit odkládací paměť pro přehrávač Flash Player

Při problémech s přehráváním některých titulů (typicky seriály jako Ulice, nebo Ordinace) může pomoci zvětšení limitu lokálního uložiště pro Adobe Flash Player:

1. Na stránce s titulem klikněte pravou myší do plochy přehrávače, zobrazí se nabídka přehrávače
2. Klikněte na Nastavení
3. Klikněte na záložku Místní nastavení
4. Zvětšete posuvníkem nastavení limitu na Neomezeně

Adobe Flash Player - nastavení

Přeinstalovat Adobe Flash Player

Při problémech s přehráváním některých titulů (typicky seriály jako Ulice, nebo Ordinace) může pomoci přeinstalovat, resp. nainstalovat nejnovější verzi Adobe Flash Player pro PC, Adobe Flash Player pro Mac