Pro funkčnost VOYO je třeba ve vašem prohlížeči ukládat a číst soubory cookie.
Použitím služby vyjadřujete souhlas s využitím cookies.
 
 
 
 
 
 
 
 

Nejčastěji kladené otázky

Platby za předplatné VOYO

Jak zaplatit za předplatné VOYO?

V současnosti je možné si předplatné Voyo.cz aktivovat pomocí mobilního telefonu, platební karty (prostřednictvím služby GoPay), účtu PayPal, předplacených karet VOYO nebo s použitím slevových kupónů.

Více informací o předplatném

Platba pomocí mobilního telefonu

Jak probíhá platba pomocí mobilního telefonu?

Platba probíhá v několika krocích. Jednotlivé kroky se řídí Kodexem Asociace provozovatelů mobilních sítí pro poskytování platebních prémiových SMS.

Nejdříve nám poskytnete své telefonní číslo. Na toto číslo zašleme objednávkovou SMS. Tu potvrdíte odepsáním ANO. Po přijetí vaší odpovědi vám zašleme kontrolní kód, který opíšete do dialogového okna. Následně bude vaše předplatné VOYO aktivováno.


V současnosti je platba mobilním telefonem dostupná pouze pro jednoměsíční automaticky opakované (rekurentní) předplatné.


Částka za předplatné VOYO Vám bude připočítána k měsíční faktuře vašeho mobilního operátora nebo v případě předplacené karty stržena z kreditu.


Pro úspěšné provedení platby pomocí mobilního telefonu musíte mít u svého operátora aktivované prémiové SMS a v případě využití zkušebního období na jeho konci (po 7 dnech) mít v případě předplacené karty dostatečný kredit (alespoň 189 Kč).

Kolik zaplatím za předplatné VOYO při platbě mobilním telefonem?

Za předplatné VOYO zaplatíte 189 Kč včetně DPH za každý měsíc. Předplatné je každý měsíc automaticky obnovováno.

V současnosti je platba mobilním telefonem dostupná pouze pro jednoměsíční automaticky opakované (rekurentní) předplatné.

Podrobné informace o ceně

Co mám dělat, když mi při pokusu o platbu přišla SMS s informací „Služba PR SMS není pro váš účet aktivní”?

Znamená to, že u svého telefonního čísla nemáte aktivovanou službu tzv. Prémiových SMS. O službu pro transakce pomocí PR SMS je nezbytné požádat svého operátora.

Nepodařilo se mi zaplatit pomocí PR SMS. Co můžu dělat?

Zde jsou možné důvody neúspěšné platby pomocí PR SMS

Pro zákazníky O2:

Operátor O2 má v některých případech nastavený limit pouze 100 Kč pro platby pomocí PR SMS.

• U vybraných účtů může dojít k omezení plateb pomocí PR SMS v případě špatné platební morálky.

• V těchto případech je nutné kontaktovat Vašeho mobilního operátora a nastavit si služby PR SMS pro Vaše telefonní číslo.

Pro zákazníky T-mobile:

• Operátor T-mobile nabízí bonusový kredit na předplacených kartách, který není možné použít pro platby PR SMS. Týká se zejména karet s kreditem 200 Kč, u kterých je povoleno použít pro účely plateb pomocí PR SMS pouze 100 Kč.

V tomto případě je potřeba dobít kredit na Vaše telefonní číslo a znovu požádat o platbu za předplatné VOYO, příp. počkat, až dojde k automatickému opakovanému pokusu o provedení platby.

Kolik času mám na potvrzení aktivace předplatného odepsáním ANO?

Na potvrzení máte až jeden den.. Váš účet se vám však aktivuje až v době, kdy zadáte kontrolní kód, který vám byl zaslán.

Formulář určený pro vložení kódu zaslaného SMS zprávou kód nepřijímá. Jak mám postupovat?

Zkontrolujte prosím pečlivě opsání přijatého kódu. Na velikosti písmen nezáleží. Potíže mohou nastat při rozpoznání některých písmen – například O (písmeno) a 0 (nula).
Pokud jste přesvědčen(a), že kód opisujete správně a přesto jej systém nepřijímá, kontaktujte naši zákaznickou podporu pomocí kontaktního formuláře.

Kolik času mám na vložení kódu zaslaného pomocí SMS zprávy?

Kód je třeba použít do 24 hodin. Pak jeho platnost vyprší, a to bez možnosti návratu finančních prostředků.

Byl mi odcizen telefon, nebo jsem změnil telefonní číslo. Jak mám postupovat, když chci pokračovat s platbou za předplatné VOYO?

Obraťte se na nás pomocí kontaktního formuláře a o celé záležitosti nás informujte. Vaše předplatné ukončíme, a vy si jej můžete opět aktivovat prostřednictvím nového telefonního čísla.

Informace také získáte od poskytovatele plateb pomocí SMS – ComGate Payments, a.s. na telefonním čísle +420 495 855 445.

Jak mohu předplatné zrušit?

Postup pro zrušení předplatného najdete ZDE.

Chci více informací o SMS platbě. Jak mám postupovat?

Více informací získáte od poskytovatele plateb pomocí SMS – ComGate Payments, a.s. na telefonním čísle +420 495 855 445.

Platba pomocí platební karty

Chci začít platit kartou. Co mám zkontrolovat nejdříve?

Prověřte, že již máte aktivované, nebo požádejte svou banku o aktivaci plateb na internetu na své platební kartě, se kterou plánujete platit za VOYO předplatné.
Požádejte také o nastavení limitu pro platby na internetu v dostatečné výši, minimálně v hodnotě měsíčního předplatného za VOYO (189 Kč).
Požádejte o aktivaci internetových plateb na celou dobu, po kterou budete VOYO aktivně platit (využívat).
Zkontrolujte termín ukončení platnosti Vaší platební karty, jakmile vám skončí platnost, transakce se automaticky ukončí.
Aby bylo možné opakovanou platbu realizovat, je zapotřebí mít pokaždé dostatečný obnos na Vašem účtu.

• Předplatné je možné sjednat v režimu s automaticky opakovanou platbou (rekurentní platba v 1 a 3 měsíčním cyklu) nebo jednorázovou platbou na 6 nebo 12 měsíců.
• Automaticky opakovaná platba znamená, že se vám částka za VOYO předplatné strhne automaticky každý měsíc, dokud své předplatné nezrušíte.

Jak probíhá platba pomocí platební karty?

Platba probíhá v několika krocích. Nejdříve vyberete metodu platby pomocí platební karty. Následně budete přesměrováni na platební bránu společnosti GoPay, která pro nás tuto platební metodu zajišťuje. Během platby budete požádáni o řadu údajů, které můžete přečíst na své platební kartě. Po ověření platby budete přesměrováni zpět na Voyo.cz, kde bude zobrazen výsledek platby. Pokud se platba podaří, bude vám předplatné VOYO aktivováno. Po platbě dostanete e-mail ze společnosti GoPay, ve kterém je návod pro další nastavení platby – tento e-mail prosím nemažte, později jej můžete potřebovat.

Podrobný postup aktivace předplatného pomocí platební karty

Krok 1) V sekci předplatné si zvolte možnost „Vyzkoušejte prvních 7 dní ZDARMA“

Poznámka: Pokud už nemáte možnost využít „7 denní zkušební období“ postup pro aktivaci plného předplatného platební kartou je stejný, jako při aktivaci zkušebního období, popsaného níže. Jediným rozdílem je, že platba za předplatné bude započtena okamžitě po dokončení transakce, takže už nemáte možnost bezplatného zrušení v prvních 7 dnech, jako u zkušebního období.

Aktivaci plného předplatného v takovém případě zahájíte stiskem modrého tlačítka ZÍSKAT PŘEDPLATNÉ.

Krok 1

Krok 2) Zvolte si délku předplatného na 1. měsíc nebo 3 měsíce

Krok 2

Krok 3) Zaregistrujte se a vytvořte si tak uživatelský profil, nebo se přihlaste k již existujícímu uživatelskému účtu.

Pozn. REGISTRACE JE ZDARMA

Krok 3

V registračním formuláři vyplňte všechny povinné registrační údaje a stiskněte tlačítko POKRAČOVAT. Budete vyzváni k ověření vaší e-mailové adresy pomocí odkazu, který na zadaný e-mail obdržíte. Po jeho potvrzení bude registrace dokončena a vy se můžete přihlásit ke službě VOYO.

Regmail

Krok 4) Z nabídky vyberte platbu platební kartou označenou logem GoPay.cz

Krok 4

Krok 5) Klikněte na zelené tlačítko „Pokračovat na platební bránu“

(Budete přesměrováni na platební bránu společnosti GoPay)

Krok 5

Krok 6) Zadejte svou platnou e-mailovou adresu a klikněte na tlačítko „Potvrdit“

Krok 6

Krok 7) Byli jste přesměrováni na zabezpečenou platební bránu společnosti GoPay. Zadejte číslo Vaší karty, její platnost a ověřovací kód, který najdete na zadní straně karty (poslední trojčíslí).

Krok 7

Krok 8) V posledním kroku najdete potřebné informace k Vašemu předplatnému, které si pozorně pročtěte a potvrďte kliknutím na tlačítko „Dokončit“.

Krok 8

V případě neúspěšné platby:

Pokud Vás systém vrátí na úvodní stránku s červeným chybovým hlášením, platba za předplatné byla neúspěšná. V takovémto případě si ověřte u své banky, zda máte aktivovanou možnost platit kartou na internetu, případně si zkontrolujte stav Vašich finančních prostředků na Vašem bankovním účtu.

Chyba

Kolik zaplatím za předplatné VOYO při platbě platební kartou?

Za předplatné VOYO zaplatíte od 154 do 189 Kč včetně DPH za každý měsíc v závislosti na délce zakoupeného předplatného.

V současnosti je platba platební kartou dostupná pro všechny nabízené délky předplatného.

Podrobné informace o ceně

Jak postupovat v případě, že mám novou platební kartu?

Pokud chcete změnit platební kartu, je třeba nejdříve zrušit Předplatné se starou platební kartou (aby se další platba na staré kartě znovu automaticky neodečetla).

Předplatné zrušíte ve svém Uživatelském profilu v sekci Nastavení Předplatného. Zde najdete odkaz pro zrušení Předplatného aktivovaného pomocí platební karty.

Rekurentní předplatné je rovněž možno zrušit ve Vaší e-peněžence na stránkách společnosti GoPay. Odkaz s přístupem k Vaší e-peněžence Vám společnost GoPay zaslala e-mailem po provedení první platby.

Poté se přihlaste ke svému uživatelskému účtu, který je neaktivní. A aktivujte VOYO předplatné znovu, s údaji nové platební karty

POZOR! Předplatné musí dojít svého konce, abyste si mohl(a) znovu aktivovat nové Předplatné. Nelze tedy službu zrušit a okamžitě aktivovat nové Předplatné.

Mohu při platbě platební kartou využít nabídku Zkušebního období?

Ano, tuto možnost máte k dispozici ve výběru plateb za předplatné VOYO.

Co mám dělat, když platba selže?

Přesvědčte se, že pro vaši platební kartu jsou povoleny platby na internetu, že neskončila platnost platební karty, že nebyl překročen váš platební limit, a že máte na kartě dostatečný zůstatek (189 Kč pro platbu za jeden měsíc nebo 499 Kč pro platbu za tři měsíce). Pokud se domníváte, že jde o potíže na straně poskytovatele služby, oslovte prosím technickou podporu společnosti GoPay na adrese podpora@gopay.cz nebo na tel: 840 818 918 (Po–Pá / 8–17 hod.).

Jak mohu předplatné zrušit?

Postup pro zrušení předplatného najdete ZDE.

Platba pomocí účtu PayPal

Co je to PayPal?

PayPal je celosvětově nejpoužívanější systém zabezpečené bezhotovostní platby na internetu. Umožňuje přesuny peněz mezi účty, které jsou identifikovány emailovými adresami. Jeho největšími výhodami jsou jednoduchost použití a možnost provádět platby pomocí platební karty, aniž by obchodník získal jakékoliv informace o vaší platební kartě. Jedná se tedy o vysoce bezpečnou platební metodu.

Jak probíhá platba pomocí účtu PayPal?

Platba probíhá v několika krocích. Nejdříve vyberete metodu platby pomocí účtu PayPal. Následně budete přesměrováni na zabezpečené stránky platební brány PayPal.com, kde budete vyzváni k přihlášení ke svému PayPal účtu, příp. zde máte možnost si účet založit. Po přihlášení stačí už jen autorizovat platbu pomocí tlačítka Agree and Continue.
Po ověření platby budete přesměrováni zpět na Voyo.cz, kde bude zobrazen výsledek platby. Po platbě dostanete e-mail ze společnosti PayPal s rekapitulací platby.

Kolik zaplatím za předplatné VOYO při platbě účtem PayPal?

Za předplatné VOYO zaplatíte od 154 do 189 Kč včetně DPH za každý měsíc v závislosti na celkové délce zakoupeného předplatného.

V současnosti je nicméně platba účtem PayPal dostupná pouze pro jednoměsíční rekurentní předplatné v ceně 189 Kč včetně DPH za každý měsíc.

Podrobné informace o ceně

Mohu při platbě účtem PayPal využít nabídku Zkušebního období?

Ano, tuto možnost máte k dispozici ve výběru plateb za předplatné VOYO. Upozorňujeme však, že platební systém PayPal neumožňuje přejít na plné předplatné před úplným uplynutím zkušebního období.

Co mám dělat, když platba selže?

Pokud na svém PayPal účtu máte nulový kredit (tzn. že platba bude provedena přímo prostřednictvím platební karty, kterou jste ke svému účtu PayPal zaregistrovali), přesvědčte se, že je karta platná a máte u ní povoleny platby na internetu. Pokud se domníváte, že jde o problém na straně poskytovatele služby, obraťte se na naše zákaznické oddělení na adrese voyo@nova.cz.

Jak mohu předplatné zrušit?

Postup pro zrušení předplatného najdete ZDE.

Platba pomocí stírací karty VOYO

Co je to stírací karta VOYO?

Stírací karta VOYO je jedna z možností, jak si můžete objednat VOYO Předplatné. Při zakoupení stírací karty VOYO získáte kód, po jehož aktivaci na stránkách Voyo.cz získáte předplatné na určité období. V závislosti na délce předplatného období se liší ceny dostupných karet.

Kde mohu stírací kartu VOYO získat?

Prodejní místa najdete ZDE.

Zakoupit můžete předplatné v hodnotě 189 Kč, 499 Kč, 949 Kč, 1849 Kč. Veškeré dobití je jednorázové, nejedná se o rekurentní (opakovanou) platbu.

Jaké druhy stírací karty VOYO si můžu koupit?

Můžete zakoupit:

Měsíční Předplané za 189 Kč včetně DPH
Tříměsíční za 499 Kč včetně DPH
Půlroční za 949 Kč včetně DPH
Roční za 1849 Kč včetně DPH.

Jak mohu aktivovat předplatné pomocí stírací karty VOYO?

Zaregistrujte se a přihlaste se na VOYO a v sekci předplatné stiskněte tlačítko „VYUŽIJTE STÍRACÍ KARTU NEBO SLEVOVÝ KUPÓN“. V dalším kroku zadejte kód z vaší stírací karty VOYO a následně vám bude předplatné aktivováno na období, které jste zakoupili.

Formulář určený pro vložení kódu z stírací karty VOYO kód nepřijímá. Jak mám postupovat?

Zkontrolujte prosím pečlivě opsání přijatého kódu. Na velikosti písmen nezáleží. Problémy mohou nastat při rozpoznání některých písmen – například O (písmeno) a 0 (nula).
Pokud jste přesvědčen(a), že kód opisujete správně a přesto jej systém nepřijímá, kontaktujte naši zákaznickou podporu na adrese voyo@nova.cz

Platba pomocí voucheru

Jak mohu získat voucher?

Voucher není možné zakoupit. Voucher je speciální slevový kód, který můžete získat v některé z našich soutěží nebo promo akcí.

Jak mohu zaplatit pomocí voucheru?

Zaregistrujte se a přihlaste se na VOYO a v sekci předplatné stiskněte tlačítko „VYUŽIJTE STÍRACÍ KARTU NEBO SLEVOVÝ KUPÓN“. V dalším kroku zadejte kód z vašeho voucheru. Ve většině případů budete dále vyzváni k výběru platební metody pro úhradu zbývající ceny předplatného. V opačném případě bude následovat okamžitá aktivace předplatného.

Formulář určený pro vložení kódu z voucheru kód nepřijímá. Jak mám postupovat?

Zkontrolujte prosím pečlivě opsání přijatého kódu. Na velikosti písmen nezáleží. Problémy mohou nastat při rozpoznání některých písmen – například O (písmeno) a 0 (nula).
Pokud jste přesvědčen(a), že kód opisujete správně a přesto jej systém nepřijímá, kontaktujte naši zákaznickou podporu na adrese voyo@nova.cz